Rafet El Roman Direniyorum Şarkı Sözü

Rafet El Roman Direniyorum Şarkı Sözü Sessiz bir mecra, şimdi hayat
Sen giderken,
Soğuktan da soğuk
Dondu yüreğim, durdu yaşam…
Rafet El Roman Direniyorum Şarkı SözüSavaş sonrası gibi
Kalbimin içi, kan ve revan,
Büyür git-gide inan
Yokluğun azap, yeryüzünde…
Rafet El Roman Direniyorum Şarkı SözüGünahlarımla boyanmış
Bir hayat var, kalan geriye,
Gözyaşlarıyla yazılmış
Her satır, sözlerimde…
Rafet El Roman Direniyorum Şarkı SözüDireniyorum acılarına yine dünya
Yalanmış aşkların da,
İnadına yaşıyorum ama sorma
Kıyamet ortasında…
Rafet El Roman Direniyorum Şarkı SözüSavaş sonrası gibi
Kalbimin içi, kan ve revan
Büyür git-gide inan
Rafet El Roman Direniyorum Şarkı SözüYokluğun azap, yeryüzünde…

Bir Cevap Yazın

