Hande Yener havaalanı Şarkı Sözü

Hande Yener havaalanı Şarkı SözüUçak, gemi, tren, bir araba
Fark etmez,
Bu yolu hiç dert etmez kalbim,
Hande Yener havaalanı Şarkı SözüKüçük ya da büyük bir bavul, hiç fark etmez,
Anıları dert etmez…
Sildim, sildim,
Hande Yener havaalanı Şarkı SözüTam şu anda çıkmalıyım,
Sona belki geç kalırım,
Çok geç kalırım
Tabi, şimdi…
Hande Yener havaalanı Şarkı SözüGideceğim tek yer havaalanı
Bana lazım yeni yaşam alanı,
Gözünün önünde uçup giderek
Hande Yener havaalanı Şarkı SözüNasıl söndürdüm bütün havanı?
Gideceğim tek yer havaalanı
Bana lazım yeni yaşam alanı,
Sözümde durup da çekip giderek
Hande Yener havaalanı Şarkı SözüNasıl söndürdüm senin havanı?

Bir Cevap Yazın

