Vardar Ovası Şarkı sözü

Vardar Ovası Şarkı sözüMaya dağdan kalkan kazlar
Ak topuklu şirin kızlar
Yarimin yüreği sızlar
Vardar Ovası Şarkı sözüEğlenemem, aldanamam
Ben bu yerlerde duramam.
Vardar ovası, vardar ovası
Vardar Ovası Şarkı sözüKazanamadım sıla parası.
Maya dağın yıldızıyım
Ben annemin bir kızıyım.
Vardar Ovası Şarkı sözüVardar ovası, vardar ovası
Kazanamadım sıla parası.
Efendimin sağ gözüyüm
Eğlenemem aldanamam
Vardar Ovası Şarkı sözüBen bu yerlerde duramam.
Vardar ovası, vardar ovası
Vardar Ovası Şarkı sözüKazanamadım sıla parası.

Bir Cevap Yazın

