Zeki Müren Duydum ki Unutmuşsun Şarkı Sözü

Zeki Müren Duydum ki Unutmuşsun Şarkı Sözü Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini,
Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini,
Yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara,
Zeki Müren Duydum ki Unutmuşsun Şarkı Sözü Yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara,
Bir zamanlar sevginle ateşlenen başımı
Dizlerinin yerine dayasaydım taşlara,
Zeki Müren Duydum ki Unutmuşsun Şarkı Sözü Bir zamanlar sevginle ateşlenen başımı
Dizlerinin yerine dayasaydım taşlara…
Hani bendim yedi renk, hani tende can idim,
Zeki Müren Duydum ki Unutmuşsun Şarkı Sözü Hani bendim yedi renk, hani tende can idim,
Hani gündüz hayalin, geceler rüyan idim,
Hani gündüz hayalin, geceler rüyan idim…
Zeki Müren Duydum ki Unutmuşsun Şarkı Sözü Demek ki senin için, aşk değil yalan idim
Acırım heder olan o en güzel yıllara,
Demek ki senin için, aşk değil yalan idim
Zeki Müren Duydum ki Unutmuşsun Şarkı Sözü Acırım heder olan o en güzel yıllara…

Bir Cevap Yazın

