Gülben Ergen yarı çıplak Şarkı Sözü

Gülben Ergen yarı çıplak Şarkı SözüAradan geçen yıllara sor, iki aşık; aşkı unutur mu?
Aşkın huzur meleğisin sen, rüzgar seni hiç uyutur mu?
Gülben Ergen yarı çıplak Şarkı SözüSıradan bir ayrılığı seçtim, gereken de oydu; gözüm ıslak
Ben kalpten ayrılanı geçtim, kalbim elinde; yarı çıplak…
Gülben Ergen yarı çıplak Şarkı SözüBir ben mi yaşlandım, yoksa anılar mı?
Gönlüm kıpır-kıpır mı yoksa sıradan mı?
Bir ben mi öfkelendim, aşkın acısından?
Gülben Ergen yarı çıplak Şarkı SözüKalbim utandı ilk kez kendi yarısından…
Aşk tanrısı haberi yok, göz pınarı ıslak
Sensiz hiç değeri yok, kaldı yarı çıplak,
Gülben Ergen yarı çıplak Şarkı SözüAh zalim hayat, vicdansız hayat
Kıskıvrak saplandım ortasından…
Hislendim, kimsem yok; sana geldim…
Baktım, hiç kimsem yok; sana geldim…
Gülben Ergen yarı çıplak Şarkı SözüAşkın huzur meleğisin sen, rüzgar seni hiç uyutur mu?
Sıradan bir ayrılığı seçtim, gereken de oydu; gözüm ıslak
Gülben Ergen yarı çıplak Şarkı SözüBen kalpten ayrılanı geçtim, kalbim elinde; yarı çıplak…

Bir Cevap Yazın

