Hande Yener bana anlat Şarkı Sözü

Hande Yener bana anlat Şarkı SözüHer şeyin farkındayım…
Adın yok, sanın yok,
Çekinme, bana anlat…
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüBir insan seviyorsa
Bu aşkta doyuyorsa, durmalı.
Yanımda durmalı…
Ziyaret etmeden hep, sürekli geliyorsa
Durmalı, sözünde durmalı…
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüAdın yok, sanın yok,
Unuttun aslında,
Yalan çok, dolan çok…
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüBen asla inanmam
Sağın yok, solun yok,
Ve sen tam karşımda,
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüLafın çok, sonuç yok…
Biraz daha hala
Söylesene, hadi şimdi!
Çok seviştin değil mi?
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüBana nasıl olsa
Ölmeyeceğiz mi?
Gizleme derdini,
Bana söylesene, hadi şimdi!
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüÇok seviştin değil mi?
Bana nasıl olsa
Ölmeyeceğiz mi?
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüGizleme derdini…
Bir insan seviyorsa
Bu aşkta doyuyorsa, durmalı.
Yanımda durmalı…
Ziyaret etmeden hep, sürekli geliyorsa
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüDurmalı, sözünde durmalı…
Adın yok, sanın yok,
Unuttun aslında,
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüYalan çok, dolan çok…
Ben asla inanmam
Sağın yok, solun yok,
Ve sen tam karşımda,
Lafın çok, sonuç yok…
Biraz daha hala
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüSöylesene, hadi şimdi!
Çok seviştin değil mi?
Bana nasıl olsa
Ölmeyeceğiz mi?
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüGizleme derdini,
Bana söylesene, hadi şimdi!
Çok seviştin değil mi?
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüBana nasıl olsa
Ölmeyeceğiz mi?
Hande Yener bana anlat Şarkı SözüGizleme derdini…

Bir Cevap Yazın

