Kıraç Nice Yıllara Şarkı Sözü

Beyaz güller, boş kadehler, ürperen bir mum…
Kıraç Nice Yıllara Şarkı Sözü Bu gece buyum
Hayalinle içmek varmış bir gün kaderde,
Kıraç Nice Yıllara Şarkı SözüÇok güzelsin biliyorum, uzak bir kentte
Gülüşün bende, doğum gününde…
Kıraç Nice Yıllara Şarkı SözüDilek tuttum, can bağladım kuru dallara, kuru dallara…
İki gözüm hayırsızım nice yıllara, nice yıllara…
Usul-usul gözlerimden süzülür yaşlar
Kıraç Nice Yıllara Şarkı SözüAnladım ki son nefeste bitermiş aşklar,
Dualarım senin için sen bilmesen de
Kıraç Nice Yıllara Şarkı SözüMutluluklar diliyorum doğum gününde…

Bir Cevap Yazın

