Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı Sözü

Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı SözüBelki sevgilin olacak
Yalandan mutlu gibi yapacaksın,
Sabahları uyanınca
Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı SözüGözlerinde hep beni bulacaksın…
Kalbin hep yarım kalacak
“-Aradığım nedir” diye soracaksın,
Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı SözüBenim gibi olamayacak, benim gibi olmayacak…
Benim gibi olmayacak inanma, benim gibi olmayacak
Benim gibi olmayacak inanma, benim gibi olmayacak…
Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı SözüBelki sevgilin olacak
Yalandan mutlu gibi yapacaksın,
Sabahları uyanınca
Gözlerinde hep beni bulacaksın…
Kalbin hep yarım kalacak
Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı Sözü“-Aradığım nedir” diye soracaksın,
Benim gibi olamayacak, benim gibi olmayacak…
Benim gibi olmayacak inanma, benim gibi olmayacak
Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı SözüBenim gibi olmayacak inanma, benim gibi olmayacak…
Belki sevgilin olacak
Yalandan mutlu gibi yapacaksın,
Sabahları uyanınca
Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı SözüGözlerinde hep beni bulacaksın…
Kalbin hep yarım kalacak
“-Aradığım nedir” diye soracaksın,
Benim gibi olamayacak, benim gibi olmayacak…
Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı SözüBenim gibi olmayacak inanma, benim gibi olmayacak
Serdar Ortaç benim gibi olmayacak Şarkı SözüBenim gibi olmayacak inanma, benim gibi olmayacak…

Bir Cevap Yazın

