Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı Sözü

Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüVerdigin perhize budur gayratım,
Bundan başka uyamayong dohtor bey,
Üç sepet yımırta sabah kahvaltım,
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüTeker teker sayamayong dohtor bey!
İki leğen pilav bir yayıg ayran,
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı Sözüİster yağlı olsun ister yavan,
Yanına keseyong beş kilo sovan,
Yeyong yeyong doyamayong dohtor bey!
Üç tencere bamya yirim bişince,
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüYirmi tas su içip biraz koşunca,
Her yanı sökülür garnım şişince,
Sağlam göynek geyemeyong dohtor bey!
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüSinciye acımdan çogtan ölürdüm,
Sağolsun gomşular ediyo yardım,
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüBi guzudan fazla yimem söz virdim,
Ayıp olur cayamayong dohtor bey!
Bazı az geliyo beş kasa hurma,
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüYedi lahanadan yapıyoz sarma,
Onuda mı yeding deye hiç sorma,
Utaneyong deyemeyong dohtor bey!
Günde iki çuval unum gideyo,
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüAvradım her sabah ekmek edeyo,
Bir gazan fasille gönül ye deyo,
Artırmaya gıyamayong dohtor bey!
Senede gırk dönüm bostan ekering,
Benden başka kimse yimesing dirim,
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüGavını, garpızı gabıglı yirim,
Acelemdeng soyameyong dohtor bey!
Bilmem gara Memmed nereye gider,
Bedirhan Gökçe Doktor Bey Şarkı SözüBuyumuş gısmatım, buyumuş gader,
Bi günde yediğim işte bu gadar,
Daha fazla yeyemeyong dohtor bey!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s