Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözü

Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözüsenden sonra beni
bir tek geceler anladı,
bir de sigramın boynu
Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı SözüBurcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözüküçük dumanı.
senden sonra beni
bir tek duvalar anladı,
bir de masadaki
yazdığın o son yazı.
Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözükağıttan bir kayık gibi
okyanusara attın beni,
sırılsıklam ve bir başıma
unutmadım terk ettiğini.
Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözübir gün bakacaksın arkaya
orda öyle bıraktıklarına,
aklına gelecek eskiler
kalbin atacak hıçkıra-hıçkıra.
Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözübir gün bakacaksın arkaya
orda öyle bıraktıklarına,
aklına gelecek eskiler
kalbin atacak oflaya,-oflaya.
senden sonra beni
Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözübir-tek geceler anladı,
bir de sigramın boynu
küçük dumanı.
senden sonra beni
bir-tek duvalar anladı,
Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözübir de masadaki
yazdığın o son yazı.
Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözükağıttan bir kayık gibi
okyanusara attın beni,
Burcu Güneş Oflaya Oflaya Şarkı Sözüunutmadım terk ettiğini.

Bir Cevap Yazın

