Seksendört Söyle Şarkı Sözü

Seksendört Söyle Şarkı SözüGeldiği gibi gidiyor
Bir gaflete düşüyor,
Yine kapımda hasreti
Seksendört Söyle Şarkı SözüBu mu adaleti?
Bu beni kahrediyor…
Böyle bitmeyi hak etmedi
Seksendört Söyle Şarkı SözüSorun neydi ki? çözemedim
Yine çoğaldı sancılar, silinir yancılar
Bu beni kahrediyor
Seksendört Söyle Şarkı SözüOf! çok mu zor iki kelime?
Sen mi yaralısın?
Ben mi karalıyım?
Seksendört Söyle Şarkı SözüDerdin ne? söyle
Aşk mı bu? adı yok
Suyun bile tadı yok
Kalmasın böyle
Seksendört Söyle Şarkı SözüGeceyi görüp şerrine kanan var mıdır böyle?
Var mıdır? söyle
Biri dengini arıyor
Seksendört Söyle Şarkı SözüKendini rezil ediyor
Aradığı ne bilmeden, içse bilmeden
O bunu hep yapıyor
Seksendört Söyle Şarkı SözüBöyle bitmeyi hak etmedi
Sorun neydi ki? çözemedim
Yine çoğaldı sancılar, silinir yancılar

Bir Cevap Yazın

