Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı Sözü

Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı SözüDağılmış eşyalar dört bir yana
Sessizliğimiz uykusuzluktan değil,
Toplasan iki kişi eder miyiz hala?
Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı SözüBeni biraz böyle hatırla…
Biliyorum, bir kaç kere açılmaz hiç bir bavul
Biliyorum, çalışmaz saatler geri…
Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı SözüBu ev, ev değil artık
Biliyorum, çok üzgünüm,
Karşımdasın ama bak yoksun burada…
Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı SözüHatırla…
Kaybettiğin herşey gibi
Yalancı bir korkakla
Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı SözüBöyle hatırla,
Sarılıp kendine sıkıca
“Bu hayat benim değil!” de
Emre Aydın Beni Biraz Böyle Hatırla Şarkı SözüBeni biraz da böyle hatırla…

Bir Cevap Yazın

