Pınar Aylin Kim Ne Derse Desin Şarkı Sözü

Pınar Aylin Kim Ne Derse Desin Şarkı SözüKim ne derse desin aşk için
Önce hoş, sonra boş gelir…
Her seferinde canım yanar
Pınar Aylin Kim Ne Derse Desin Şarkı SözüAşk bana yalan gelir…
Doğrusunu sence kim bilir?
Aşk nedir?
Pınar Aylin Kim Ne Derse Desin Şarkı SözüNerededir?
İnanmaktır diyorsan bana
Zor gelir, çok zor gelir…
Başrolde çoğu zaman bir kadın
Pınar Aylin Kim Ne Derse Desin Şarkı SözüPeşinde bir erkek, adım adım…
Dünyanın kanunu besbelli
Söyler hep aynı şeyi, aynı şeyi…
Kim ne derse desin aşk için
Pınar Aylin Kim Ne Derse Desin Şarkı SözüÖnce hoş, sonra boş gelir…
Her seferinde canım yanar
Pınar Aylin Kim Ne Derse Desin Şarkı SözüAşk bana yalan gelir…

Bir Cevap Yazın

