Rafet El Roman Senden Sonra Şarkı Sözü

Rafet El Roman Senden Sonra Şarkı SözüYaram ne kanar, ne kabuk bağlar
Giden unutur, kalan hep yanar,
Kaçsam; kaçamam, her yerde kokun var
Rafet El Roman Senden Sonra Şarkı SözüSensiz uyandığım kaçıncı günüm?
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
Rafet El Roman Senden Sonra Şarkı SözüNe kadar oldu gideli?
Bilmiyorum geçen zamanı
Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı
Rafet El Roman Senden Sonra Şarkı SözüHevesim kırık yüreğim buruk
Ne olacaktık?
Bak ne olduk…
Canım istemiyor, zoruma gidiyor
Rafet El Roman Senden Sonra Şarkı SözüBöyle yaşamak bana ölüm geliyor
Senden sonra arasam da öncesini
Rafet El Roman Senden Sonra Şarkı SözüAlıştım acı çekerek almaya nefesimi…

Bir Cevap Yazın

