Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü

Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Yapma!
Dokunma!
Kim dokunduysa sana
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Ona git!
Nerde unuttuysan beni
Orda kal!
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Ezdirmem kendimi sana!
“-Yaptım çünkü aşık oldum” deme
Konuşma!
Ona öyle demezler buralarda
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Alem inansa sözüne ben inanmam…
Beş para eder mi varlığın?
Ki yokluğun beni acıtsın
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Alem eğilsin önünde, ben eğilmem…
Yapma!
Dokunma!
Kim dokunduysa sana
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Ona git!
Nerde unuttuysan beni
Orda kal!
Ezdirmem kendimi sana!
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Sen öğrettin bana ağlamayı
Başıma yastık basıp hıçkırmayı
Alem affetse seni, ben affetmem…
Onlar gibi değilim ben
Adam olmadı hala benden,
Adam kölen olsun senin, ben olmam…
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Yapma!
Dokunma!
Kim dokunduysa sana
Ona git!
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Nerde unuttuysan beni
Orda kal!
Emre Aydın Kim Dokunduysa Sana Şarkı Sözü Ezdirmem kendimi sana!

Bir Cevap Yazın

