Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı Sözü

Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı SözüKelimelerden alacaklı bir sağır gibi
İçimi döktüm bugün, yokluğunla konuştum…
Tutsak gibi, enkaz gibi, kendim gibi
Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı Sözüİçimden çıktım bugün, içimle kavuştum…
Yüzünü ilk kez gören bir çocuk gibi
Gördüm kendimi, gördüm
Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı SözüKırıldı ayna paramparça!
Paramparça ne varsa kadınım
Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın?
Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı SözüNe olur, gel, gel, gel, gel
Ben sensiz istanbul’a düşmanım…
Kestiğim ümitlerden yelkenler yaptım ama
Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı SözüYokluğunda ne gidebildim, ne de kaldım…
Gerçek miydi tutunmaya çalıştıklarım?
Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı SözüHediye süsü verilmiş ayrılıklarım…
Kaybetmenin tiryakisi bir çocuk gibi
Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı SözüSustum, kendime kızdım
Kırıldı ayna paramparça!
Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı SözüParamparça ne varsa kadınım
Yokluğunda kaç damla gözyaşı eder adın?
Ne olur, gel, gel, gel,gel
Emre Aydın Sensiz İstanbul’a Düşmanım Şarkı SözüBen sensiz istanbul’a düşmanım…

Bir Cevap Yazın

