Emre Aydın Son Defa Şarkı Sözü

Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüNasılsın?
Nasıl gitti?
Alıştın mı sen de?
Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüRahat mısın artık İstanbul’da?
Evlenmişsin…
Nasıl oldu?
Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüBulabildin mi sonunda
Hep anlattığın o meşhur huzuru?
İyiyim ben,
Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüHep aynı şeyler işte,
Uyku hapları,
Yalan, dolan gülümsemeler…
Emre Aydın Son Defa Şarkı Sözüİyiyim ben,
Hem sen tanırsın beni,
Ne yapsam, ne söylesem
Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüO geç kalmışlık hissi…
Son defa görsem seni
Kaybolsam yüzünde,
Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüSon defa yenilsem sana
Hiç anlamasan da…
Son defa benim olsan
Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüUyansam yanında….
İnan pek yeni bir şey yok
Biraz yaşlandım tabi
Seyrekleşti biraz saçlarım…
Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüBir bitmeyen gece bıraktın
Ve üç nokta düşürdün
Emre Aydın Son Defa Şarkı SözüBelli etmedim ben pek, tenhalaştım…

Bir Cevap Yazın

