Aşkım Şarkı Sözü

Geciyor günler cabuk geciyor yine aklım sende
Cıktım sanma cok gec artık ayrılık varmış zerde
Kurumuş gözlerimden akıyor yine gözyaşlarım
Sen gibi mavi değil ama bende bazen ağlarım.

Birgün acsamda görsen kalbim senin sevgilim
Belki birgün sende sevsen dünyalar benim göreceksin,
Birgün olsun bulabilsem gercek aşkı sevgiyi
Buldumda ne oldu sanki ayrılık vakti..

Aşşşkkk ağına zamansız düşüyorum,
Ahhhhh bir başıma caresiz eriyorum
Bile bile..

Birgün acsamda görsen kalbim senin sevgilim
Belki birgün sende sevsen dünyalar benim göreceksin
Birgün olsun bulabilsem gercek aşkı sevgiyi
Buldumda ne oldu sanki ayrılık vakti..

Birgün acsamda görsen kalbim senin sevgilim
Belki birgün sende sevsen dünyalar benim göreceksin,
Birgün olsun bulabilsem gercek aşkı sevgiyi
Buldumda ne oldu sanki ayrılık vakti..

Aşkk ağına zamansız düşüyorum…

Bir Cevap Yazın

