Tahir Şimşek – O Gece Dolunaydı (feat Gamze)

Kork benden
Bu kadar aşık olmak,
Tatlı bi gülümseyiş
Acı verir sana
Tahir Şimşek – O Gece Dolunaydı
Kaç kurtar
Kendini benden
Sonu yok bu aşkın
Biliyorsun zaten
Kaç kurtar
Kendini benden
Tahir Şimşek – O Gece Dolunaydı
Sonu yok bu aşkın
Biliyorsun zaten
Sonu yok bu aşkın
Gidiyorsun madem
Seni ne kadar sevdim
(g) Ölene kadar aşkım
Acıyor içim şimdi
Tahir Şimşek – O Gece Dolunaydı
(g) Yüreğimi sızlattın
Bi dokunuşun vardı
(g) O gece dolunaydı
Yapamıyorum şimdi
(g) Gitme aşkım

Yok bizden
Bize bir hayır yok
Ne senden bana nede
Benden sana fayda
Bazen susmak bir çok şeyi anlatır
Konuşmak gümüş ise
Sükut altındır
Bazende kan kusmak
Tahir Şimşek – O Gece Dolunaydı
Biraz olsun rahatlatır
Gülmek yarenlikse
Anlamak düşmanlıktır
Ölmek erdemlikse
Yaşamak pişmanlıktır

Seni ne kadar sevdim
(g) Ölene kadar aşkım
Acıyor içim şimdi
Tahir Şimşek – O Gece Dolunaydı
(g) Yüreğimi sızlattın
Bi dokunuşun vardı
(g) O gece dolunaydı
Yapamıyorum şimdi
(g) Gitme aşkım

Bir Cevap Yazın

