Emre Altuğ – Adını Söylerdim

Emre Altuğ – Adını Söylerdim
Bana huzur veren birini sorsalar
Adını söylerdim
Geçen o günlerimi geriye alsalar
Ah nasıl isterdim
Emre Altuğ – Adını Söylerdim
Ağlayan yüzünü
Bana o son sözünü
Dün gibi hatırlarım
Beni bilirsin ya
Kafam karışınca
Hep seni sayıklarım
Emre Altuğ – Adını Söylerdim
Şimdi arıyorum o büyülü dünyayı
Unutamam ki seninle geçen o rüyayı
Kanadı kırılmış kara sevdayı
Kalbime gömüyorum
Ölene kadar
Emre Altuğ – Adını Söylerdim
Şimdi arıyorum o büyülü dünyayı
Unutamam ki seninle geçen o rüyayı
Kanadı kırılmış kara sevdayı
Kalbime gömüyorum
Hep seni seviyorum

Bir Cevap Yazın

